FANDOM

LapX posiadało wiele reklam, w których ukazywano wyższość konsol (w tym LapX) nad PC i vice versa. Były one w formie pojedynczego obrazka, na którym znajdowało się LapX z włączonym hologramem, na którym znajdowało się logo omawianej gry na czarnoszarym tle. Gdy nie było mowy o żadnej grze, wyświetlało się tam logo LapX. Pod tym znajdował się jasnoszary napis pisany czcionką Tahoma. Oto wszystkie reklamy w tej formie:

1. Jak tam działa Halo na Twoim PC? CONSOLE IS BETTER.

2. inFAMOUS to niesamowita gierka, zwłaszcza na PC... a nie, czekaj. CONSOLE IS BETTER.

3. Dwa ostatnie Gears of War są świetne na konsoli... szkoda, że nie pograsz w nie na PC. CONSOLE IS BETTER.

4. Więc powiadasz, że jedziesz w podróż, ale nie możesz zabrać swojego supermocnego PC pod rękę? Ale szkoda. LAPX IS BETTER.

5. Słońce świeci w ekran i nic nie widać, bo jest na nim kurz? Słodziutkie. LAPX IS BETTER.

6. I jak tam Red Dead Redemption na PC? CONSOLE IS BETTER.

7. Chcesz więcej niż jeden ekran, ale to zbyt drogie? Jakie straszne. LAPX IS BETTER.

8. Heavy Rain to doskonała gierka, masz już ją na PC? CONSOLE IS BETTER.

9. I jak ci działa Uncharted na PC? Wybacz, zapomniałem. CONSOLE IS BETTER.

10. Saints Row to świetna gangsterska gra! Twoje PC jest na nią gotowe? Aj, przepraszam. CONSOLE IS BETTER.

11. Miło tak się tak położyć w łóżku, postawić obok siebie wielkiego PC, podłączyć do prądu, podłączyć monitor, myszkę, klawiaturę i wypoczywać. Zgodzisz się ze mną, nie? LAPX IS BETTER.

12. Fajnie tak dostać darmowe gry co miesiąc na PC, co nie? CONSOLE IS BETTER.

13. Nie ma to jak zagrać w dwie hitowe gry w jednej z ulepszoną grafiką na swoim PC... oj, chyba coś przeoczyłem. LAPX IS BETTER.

14. Jak tam The Last of Us Remastered na Twoim PC? CONSOLE IS BETTER.

15. Nigdzie nie widziałem tak dobrej gry wyścigowej jak Forza Horizon 2, musisz w nią zagrać na PC! Ups, przepraszam, zapomniałem... CONSOLE IS BETTER.

16. Jak tam grafika na Twojej konsoli? Fajna? A w ilu klatkach na sekundę? PC IS BETTER.

17. Modyfikacje mogą sprawić, że świetna gra może być jeszcze lepsza! Na konsoli zwłaszcza! A nie... PC IS BETTER.

18. Miło tak pograć w tryb wieloosobowy bez jakichś dodatkowych transakcji na konsoli... moment, czy ja czegoś nie przeoczyłem? PC IS BETTER.

19. Fajnie się celuje za pomocą pada, co nie? PC IS BETTER.

20. Pad twojej konsoli jest niewygodny? Zawsze możesz podłączyć taki z innej! Oj, wybacz. PC IS BETTER.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki